Aktuális számunk hirdetői

Brandek a nyomdaiparban

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

A 2017-es MagyarBrands programra a márkák július 31-ig pályázhattak. A nyolcadik alkalommal meghirdetett MagyarBrands idén is a magyar vonatkozású márkákat hivatott díjazni.

A korábbi évekhez megszokottan a márkák több kategóriában indulhattak: kiváló fogyasztói és üzleti kategória mellett 2016 óta az innovatív márkák munkáját is elismerjük. A pályázaton való részvétel alapfeltétele, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának” helyszíne Magyarország vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.

A díjmentes pályázati lehetőség mellett a MagyarBrands kutatócsoportja további adatgyűjtéssel, a Bisnode és az országos védjegy-adatbázis monitorozásával, és online kutatással is segíti a legjobb márkák kiválasztását. Végül pedig a MagyarBrands Szakértői Bizottság Tagjai közös értékélési szempontok – identitás, reputáció, márkaépítés – mellett kategóriánként eltérő kritériumok alapján pontozzák a márkákat. A fogyasztói márkák kiválasztásánál hangsúlyos szempont még a GfK Hungária által végzett kedveltség-ismertség vizsgálat, az üzleti márkáknál a pénzügyi megbízhatóság, az innovatív márkáknál pedig a társadalmi hasznosságnak megfelelés.

 

MagyarBrands elismerésben részesült nyomdai szolgáltatók:

• Alföldi Nyomda

• Dabasi Nyomda

• Dürer Nyomda

• Gyomai Kner

• Ongropack

• Pátria

• Pauker

• Pénzjegynyomda

• Petőfi Nyomda

• Pikopack

• Vajda Papír

• Zrínyi Nyomda

 

MagyarBrands elismerésben részesült üzleti márkák:

Akadémiai Kiadó, Európa Könyvkiadó, Golding Reklámajándék, Hungexpo, Iq Press, Közlönykiadó, Magyar Mezőgazdaság, Mahir Cityposter, Piac & Profit, Trade Magazin

 

MagyarBrands díjas a Pátria Nyomda


Igazi díjesőt hozott a Pátria Nyomdának a 2017-es év. A Best Print, a Business
Superbrands, Az Év Zöld Nyomdája elismerések után az ország leginkább elismert üzleti
márkái közé sorolta a Pátria Nyomda Zrt.-t a MagyarBrands döntőbizottsága.
A döntés indoklásában a zsűri többek között értékelte a cég megbízhatóságát, tradícióit és piaci jelenlétének általános jó megítélését, az utolsó 3 év gazdasági teljesítményét. A nyolcadik éve átadott elismeréseket egy sokszereplős döntőbizottság többfordulós szűrés után választja ki.
Az elbírálás szempontjai között szerepel, hogy az adott márkát a szakértők és az ügyfelek, vásárlók mennyire érzik magyarnak, mennyire kötődik az életükhöz, milyen a hírneve, márkaépítési gyakorlata. Vizsgálták, hogy a márka hány éve van jelen a hazai piacon, és ismert, elismert-e a határainkon túl is. Mindezek figyelembevételével a Pátria Nyomda a „Kiváló Üzleti Márka” elismerést kapta.
„Megtiszteltetést jelent számunkra, hogy ebben az évben is bekerültünk a hazai üzleti top márkák közé. A Magyar- Brands, illetve az idén elnyert további rangos díjak – Best Print Hungary, Business Superbrands, Az Év Zöld Nyomdája – elismerik a munkánkat, és megerősítenek minket abban, hogy jó úton járunk” – nyilatkozta a díj kapcsán Orgován Katalin, Pátria Nyomda Zrt. vezérigazgatója.


Superbrands / Business Superbrand

Az idén 13. alkalommal díjazták azon márkákat amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kiemelkedő eredmények fenntartását biztosítják. A legkiválóbb fogyasztói márkákat díjazó Superbrands Program mellett elismerésre kerültek a legeredményesebb üzleti márkák is a Business Superbrands Program keretein belül.

A díjazási folyamatban való részvétel a márkák számára továbbra is ingyenes, a díjazottakat többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki. A kutatók több szempont alapján szűrik a márkákat, majd a végső értékelést a független szakértőkből álló bizottság hozza meg.

A Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte közel kilencven országban működik. Azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják.

Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, amelynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2017-ban tizenharmadik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban. Mára a Superbrands nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy.

Mind a fogyasztók életében,mind pedig az üzleti világban rendkívül fontos a minőség, különösen akkor, amikor a piaci verseny egyre kiélezettebb. A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.

„A márkák életében rendkívül fontos minden értéket teremtő kezdeményezés. A Superbrands díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére. Az elmúlt években a piacon erőteljes hatalmi átrendeződés történt a márkagyártók és a fogyasztók között. A web2 korában a fogyasztónak sokkal több eszköze van arra, hogy a márkarengetegben eligazodjon, egy klikkeléssel márkákat emelhet fel a semmiből és márkákat dönthet porba. Ezért napjainkban már nem elég pusztán jó termékeket gyártani, a következetes márkaépítéshez etikus vállalati magatartás, transzparencia, és a fogyasztók partnerként való kezelése is hozzátartozik.”

 

Business Superbrands díjazottak 2017

• 3M Hungária

• Akadémiai Kiadó

• Alföldi Nyomda

• Dunapack

• Dürer Nyomda

• Europapier Budapest

• Heidelberg

• Hungaropress

• Hungexpo

• Keskeny Nyomda

• Konica Minolta

• Lapcom

• Nefab Packaging

• Ongropack

• Papyrus

• Pátria

• Pauker

• Xerox

• Tetra Pak

• Vajda Papír

• Zrínyi Nyomda

 

Superbrands díjazottak 2017

• Akadémiai Kiadó

• Cewe

• Copy General

• Európa Könyvkiadó

• HVG

• Móra

• National Geographic

• Világgazdaság

 

Share

Kiegészítő információk