Aktuális számunk hirdetői

Nyomdai szolgáltatók mint multichanel-szervezők

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

Canon end-to-end megoldások


Poingban a Canon Production Printing Business Days néven bemutatta teljes portfólióját, amellyel a nyomdai szolgáltatóknak end-to-end megoldásokat ajánlanak, és segítségükkel multichanel szolgáltatóként új piaci megoldások sokaságát kínálhatják megrendelőik számára.

Celebrate  the  Power  of  Print  mottóval a Canon a nyomdai szolgáltatók számára gyakorlatorientált példák sokaságával mutatott be megoldásokat a teljes technológiai gyártásra, nyomtatásra és feldolgozásra. Többek közt prémium direktmail-kampányt prezentált a DM-anyagoktól a posztereken keresztül – mindezt teljeskörűen integrálta egy multichanel marketingkampányba. A részvevők egy fiktív kozmetikai márka számára készítettek teljeskörű kampányt a szükséges reklámeszközök legyártásával. Clive Booth neves fotóművész eredeti képeit használták fel, és a nyomdai szolgáltatók készítették el a teljeskörű kampányanyagot, ami a reklám- és mailingeszközökön túl instore promóciókat, speciális rendezvénydekorációkat is tartalmazott.

27 kampányelemből állt a teljeskörű fiktív kozmetikai márka multichanel kampányozása. A reklám- és POS-anyagok a kiskereskedelem számára készültek, de tartalmazták a reklámanyagokon túlmenően magát a csomagolási eszközöket és a bolti dekorációkat is. Ezek az eszközök külön- külön is jelentős szerepet játszanak, ugyanakkor egységes kampányon belül erősítik egymást. A nyomdai szolgáltatók ezekkel a módszerekkel és a márkatulajdonosokkal együttműködve intelligens omnichanel-kampányokat készíthetnek, ahol a digitális nyomtatás a márkatulajdonosok követelményeihez alkalmazkodva vizuális hatások sokaságával kelti fel a vásárlás iránti érdeklődést, kimagasló minőségben valósítva meg a nyomtatott termékeket. A Canon ezt a megoldását a Viscom 2017 kiállításon is prezentálta.

Műszaki szempontból a teljeskörű marketingkampányt a Canon a 2016-os drupa, valamint Fespa kiállításokon újonnan bemutatott termékeire alapozta. Ezek: az új Océ ProStream és az Océ Colorado 1640 tekercses és íves színes rendszerek, valamint az Océ VarioPrint 6000 Titan monokróm íves digitális nyomórendszer, amit 2017 augusztusában vezettek be. Nagy szerephez jutott az Océ Arizona 2280GT kombinált berendezés, amely nyomtat és egyben ki is vág, ahol a szoftver az Océ ProCut és az Onix work-flow-ra épül. Művészeti nyomatok készítéséhez az imagePROGRAF Pro-6000 berendezés alkalmas, melynek egyik technológiai partnere a OneVision. A csomagolóanyagok gyártásánál a Canon partnere az ERPA, valamint a VPack platform. A Canon a multichanel-szolgáltatáshoz kapcsolja a Web2Media platformját, amit a SKYCO támogat, és segítségével digital signage piacára lehet belépni.
A továbbfeldolgozás és maga a kampány a kis és közepes formátumú médiák felhasználást is bemutatta, amelyeket a minőségi toneres és az inkjet-nyomtatás szempontjai szerint fejlesztettek ki.
            www.canon.hu

Share

Kiegészítő információk