Kötészet: a jövő technikája

Olvasóink értékelése:  / 0

Mostohagyerekből csodagyerek

Szakmai összeállításokat készít a drupa a 2016-os világkiállítás kommunikációjára. Ezek közül most Cary Sherburne, Woman of Distinction-díjjal kitüntetett, a nyomda- és a kiadói ipar marketingkommunikációjával foglalkozó szakember eszmefuttatásait ismerhetik meg olvasóink.

Bővebben...

Terjednek a B/2-es digitális nyomdagépek

Olvasóink értékelése:  / 0

Gyakorlatilag az előző drupa slágertémája az íves B/2-es formátumú (500x707 cm) digitális nyomdagépek bemutatása volt a legkülönbözőbb gyártóknál. További két évnek kellett eltelnie ahhoz, hogy piacérett berendezéseket a nyomdaipari szolgáltatók meg is vásároljanak. Bob Leahey  és Ralf Schlozer a B/2-es digitális nyomdagépek beruházásait vizsgálta.

Bővebben...

Inkjet: jelen vagy jövő?

Olvasóink értékelése:  / 0

Sean Smyth 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a nyomdai szolgáltatások és a csomagolóanyag-gyártás területén. Most a drupa felkérésére az inkjet-technológiával kapcsolatosan fejti ki véleményét.

Bővebben...

2016 marketingstratégiái

Olvasóink értékelése:  / 0

Digitális stratégiák kidolgozását ajánlja ügyfeleinek a londoni Deloitte Digital full-service design- és fejlesztési ügynökség. Nemcsak multichanel (crossmedia) megoldásokat dolgoz ki, hanem működteti, felügyeli azokat. Online, mobil stratégiák, designfejlesztések, web- és content- (tartalom) management mellett digitális architektúrákat kínál. Szerintük 2016 meghatározó marketingstratégiái a következők lesznek.

Bővebben...

Kiegészítő információk