Négy új partnervállalattal dolgozik együtt a Design Terminál

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

A Design Terminál a mentorprogramjának záró eseményén, a január 31-i Demo Day-en jelentette be új együttműködő partnereit. A Design Terminál célja, hogy tehetséggondozó programjaival hidat képezzen vállalatok és startupok között.

A szervezet első üzleti együttműködése 2017-ben indult a Mol Csoporttal. A Mol startup programjára nemrég zárult le a jelentkezés, 22 országból érdeklődtek innovatív vállalkozások, áll a szervezet közleményében.

Böszörményi-Nagy Gergely, a Design Terminál vezetője a január 31-i Demo Day-en bejelentette, hogy további négy meghatározó nagyvállalattal bővül ügyfeleik listája,

2018-tól az E.ON, a BlackRock, a Knorr-Bremse és az Union Biztosító is velük dolgozik. Ezek a cégek mostantól saját tehetségprogrammal keresik majd a stratégiájukhoz illeszkedő startupokat.

Még ősszel kiválasztották a legjobb startupokat a Design Terminál  mentorprogramjára. A szervezet olyan innovatív vállalkozások jelentkezését várta, amelyek céljai között az üzleti siker mellett valamilyen jól ismert társadalmi probléma megoldása is szerepel. Újdonság volt, hogy a 2014 óta futó mentorprogram immár teljes egészében nemzetközivé vált. A legújabb szemeszterre tizenkét országból, többek között Angliából, Indiából, Spanyolországból és Svédországból is jelentkeztek csapatok – összesen közel nyolcvanan. Közülük hét vállalkozás jutott be a 2017. szeptember 25-én induló programba, köztük az élelmiszer-hulladék csökkentésén dolgozó portugál Lettuce Grow, a munkahelyi stresszt egy virtuális valóságon alapuló eszközzel csökkentő francia-olasz Innsaei Vision, és a fiatalok álláskeresését megkönnyítő, magyar-alapítású Zyntern.

Share

Kiegészítő információk