Aktuális számunk hirdetői

Márkatesztelő élménypark Budapesten

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

A park célja, hogy műfajteremtő rendezvényként egy helyen, egy időben hívja életre a virtuális (reklám)világot. Szerethetőbbé tegye a reklámkultúrát, s közben felhívja a családok, főként a gyerekek figyelmét a reklámok tudatosabb értelmezésére. A BRAND TESTER esemény lehetővé teszi a tapasztalás, személyes élmények, interaktivitás általi reklámozást a márkák számára, miközben a résztvevők minden érzékszerve bekapcsolódik az élménybe.

A rendezvény médiadíjas koncepciójának előzménye a Womanity Fesztiválsorozat, ahol az élő reklámok rendkívüli sikerei (másfél év alatt közel 6000 résztvevő és 500 márka) után, 2018-ban a BRAND TESTER Park már nem csak női, hanem teljes családi tematikát kínál 10.000 m2-en a látogatóknak.

Képtalálat a következőre: „brand test park hungexpo”

A reklámok életre kelnek

2018. március 11-én egyetlen belépő áráért többszáz népszerű terméket és szolgáltatást próbálhatnak ki a látogatók a Hungexpón. A park a leginteraktívabb rendezvények világát idézi: rengeteg izgalmas, ismert márkával, fontos kezdeményezésekkel ismerkedhetnek meg közelebbről felnőttek és gyerekek egyaránt.

A belépő ára tartalmazza minden élménysziget egy vagy több értékes termék-,és szolgáltatás tesztjét, legyen szó a legokosabb okostelefonról, hibrid autóról, repülős oktatásról, exkluzív szépség-,egészség szolgáltatásokról, high-tech élményekről, sportokról vagy gasztro kalandokról.

Szeretetszalag élőlánc
Az ország márkatesztelő élményparkjában rengeteg terméket, szolgáltatást, innovációt tesztelhetnek a látogatók, sőt, visszaigazolást is adhatnak a márkák számára. Egy napra mindenki igazi Márkatesztelővé válik, és 100 élményszigeten élhet át olyan tapasztalásokat, melyekről eddig csak a reklámokból hallott.
A BRAND TESTER szíve kétségtelenül a Szeretetszalag interaktív szigeténél dobog majd, ahol viszont nem csak a tesztelhető márkáknak, hanem szeretteiknek is egyedi, kreatív formában üzenhetnek. 12:45-től a kiállítók és a látogatók közös élőláncot alkotnak majd a szerethető reklámokért, a Park társadalmi szerepvállalásának jegyében.
Miért készül mindenki a BRAND TESTER-re? A leghitelesebb márkák csak egyetlen napra teszik díjmentesen is elérhetővé egyes termékeiket, szolgáltatásaikat interaktív környezetben: egy helyen, egy időben rengeteg dolgot próbálhatnak ki a látogatók, közben pedig megismerhetik a legérdekesebb innovációkat, a jövő szolgáltatásait is. Jegyek, további információk: www.brandtester.hu

Share

Kiegészítő információk