Arany-villamos

Olvasóink értékelése:  / 0

A 200 évvel ezelőtt született költőnk, Arany János előtt tiszteleg az októberben forgalomba állított villamos, ami az egyik legszebb fővárosi vonalon jár. A Petőfi Irodalmi Múzeum Önarckép álarcokban című Arany-emlékkiállítását hirdető szerelvénnyel az év végéig lehet majd utazni.

Bővebben...

Az egészségügyi szűrések fontosságára hívja fel a figyelmet a Médiaunió kampánya

Olvasóink értékelése:  / 0

A Médiaunió szemléletformáló kampányainak idei témája az egészségügyi prevenció – 2017-ben az egészségügyi szűrések fontosságára kívánják felhívni figyelmünket. Szomorú tény és adat, hogy a vezető halálokokat figyelembe véve, négy emberből három olyan betegségben hal meg, amely szűrővizsgálattal megelőzhető lett volna. Innen eredeztethető a társadalmi célú reklámhadjárat beszédes címe a 4ből3, s az a meghökkentő installáció, amely egy héten keresztül nem mindennapi módon tematizálta környezetét! A járókelők választhattak: a szűréseket szimbolizáló három ajtó valamelyikén, vagy egy bizarr koporsószimbólumon haladnak tovább...

Bővebben...

LFP Center: PRINT & CUT Nyílt Nap

Olvasóink értékelése:  / 0

Szeptember végén PRINT & CUT Nyílt Nap keretében a Lamitrade Kft. közreműködésével  fogadta partnereit az LFP Center, ahol a résztvevők megismerhették az EPSON és a GRAPHTEC nyomtatás-vágás megoldásait, amelyek mindenki számára lehetőséget biztosítanak vállalkozásuk fejlesztésére. A Lamitrade munkatársai egyedi felületnemesítési technológiájukat mutatták be.

Bővebben...

Kiterjesztett valósággal ünnepel a K&H

Olvasóink értékelése:  / 0

Augmented reality-vel (AR) lepi meg ügyfeleit 30 éves születésnapi kampányában a K&H. Az augusztus vége óta zajló folyószámla aktivitás részeként szórólapokon, city light felületeken, A/1-es plakátokon és bannerben helyezték el a szakemberek azokat a markereket, melyek a kiterjesztett valóságként működő animációt működésbe hozzák.

Bővebben...

Kiegészítő információk