A Print Power szervezet két márkából áll, mindkettő saját üzenetet hordoz. A Print Power a költséghatékonyságot állítja előtérbe, míg a Two Sides a környezetvédelem fenntarthatóságát hangsúlyozza. A Print Power üzenete a nyomtatott média, mint marketing eszköz hatékonysága mellett érvel, míg a Two Sides a papír és nyomtatás pozitív környezeti tulajdonságait mutatja be, tényszerű és hiteles információkat közöl.

A Print Power kampány szerepet játszik a nyomtatott média értékesítésében, ezzel szemben a Two Sides fő célja a tájékoztatás. Feltárja azokat a mítoszokat, amelyek körülveszik az ágazatot és bemutatja a tényeket. Annak érdekében, hogy az üzenet következetes és összehangolt legyen, valamint biztosítsa a hatékony költségfelhasználást, a központi iroda dolgozza ki mindkét kampányt, melyet a tagországok szervezetei számára rendelkezésre bocsát.


A tényleges megvalósítás a Print Power nemzeti szervezetein keresztül országos szinten történik, mivel ezek a szervezetek tudják a legjobban a helyi viszonyokra szabni a kampányokat, és kiválasztani az üzenetek leghatékonyabb kombinációját.

A hirdetők 17%-os bevétel növekedésre számíthatnak a printtel

Olvasóink értékelése:  / 0

Az interneten, közösségi médián, és alkalmazásokon keresztüli hirdetések mára mindennapjaink részévé váltak. A hagyományos, nyomtatott médiumok azonban a hirdetők számára egyre komolyabb lehetőséget kínálnak, mivel a digitális megoldások pont azt teszik lehetővé, hogy más kommunikációs csatornák felé is fordulhassunk. Éppen ezért nem jól teszik a hirdetők, ha csak a digitális kommunikációra összpontosítanak és megfeledkeznek a nyomtatott sajtó erejéről.

Bővebben...

Papírmánia Verseny gyulai fordulójának eredményhirdetése

Olvasóink értékelése:  / 0

 

A győztes pályaművek ismertetése ünnepélyes keretek között történt

Bővebben...

Kecskeméten lezajlott a Papírmánia országos rajzverseny helyi zsűrizése

Olvasóink értékelése:  / 0

A Papírmánia országos rajzverseny kecskeméti fordulójának védnök szerepét az STI Petőfi Nyomda Kft. vállalta. A versenyt 12 helyi és 2 vidéki iskolában, továbbá számos kulturális és közintézményben, multinacionális és állami cégnél hirdette meg a csomagolóanyag-gyártó vállalat. A rajzverseny helyi zsűrizésére szeptember 25-én került sor az STI Petőfi Nyomda Kft-nél.

Bővebben...

PAPÍRMÁNIA - Marzek Kner Packaging

Olvasóink értékelése:  / 0

 

Bővebben...

Kiegészítő információk