A Print Power szervezet két márkából áll, mindkettő saját üzenetet hordoz. A Print Power a költséghatékonyságot állítja előtérbe, míg a Two Sides a környezetvédelem fenntarthatóságát hangsúlyozza. A Print Power üzenete a nyomtatott média, mint marketing eszköz hatékonysága mellett érvel, míg a Two Sides a papír és nyomtatás pozitív környezeti tulajdonságait mutatja be, tényszerű és hiteles információkat közöl.

A Print Power kampány szerepet játszik a nyomtatott média értékesítésében, ezzel szemben a Two Sides fő célja a tájékoztatás. Feltárja azokat a mítoszokat, amelyek körülveszik az ágazatot és bemutatja a tényeket. Annak érdekében, hogy az üzenet következetes és összehangolt legyen, valamint biztosítsa a hatékony költségfelhasználást, a központi iroda dolgozza ki mindkét kampányt, melyet a tagországok szervezetei számára rendelkezésre bocsát.


A tényleges megvalósítás a Print Power nemzeti szervezetein keresztül országos szinten történik, mivel ezek a szervezetek tudják a legjobban a helyi viszonyokra szabni a kampányokat, és kiválasztani az üzenetek leghatékonyabb kombinációját.

The newsonomics of the surprisingly persistent appeal of newsprint

Olvasóink értékelése:  / 0

Tonnage. The word speaks to a different age of news media when ink, bought by barrel, and newsprint, bought by the ton, ruled. Newspapers — in print — still go out to some 40 million-plus Americans and as many as 1.4 billion worldwide. We usually focus on the news part of the newspaper business, of course, but it's worth taking a few minutes to track the once-in-a-lifetime transformation to which we are all incredulous witnesses.

Bővebben...

Angliában a polimer alapú bankjegyek bevezetését tervezik

Olvasóink értékelése:  / 0

A Bank of England (Angol Központi Bank) nyilvános konzultációt indított arról, hogy a nemzet készen áll-e a műanyagból készült bankjegyek használatára.

Bővebben...

A Two Sides nyílt levele a Google elnök-vezérigazgatójához

Olvasóink értékelése:  / 0

Az alábbi nyílt levelet küldték el Eric Schmidtnek, a Google elnök-vezérigazgatójának. A levél a Two Sides állásfoglalását tartalmazza arra vonatkozólag, hogy a Google és mások azzal népszerűsítik szolgáltatásaikat, hogy azok környezetvédelmi szempontból kedvezőbbek, mint a nyomtatás és a papír, holott kifejezetten bizonyítható, hogy az elektronikus kommunikáció, különösen a Google tevékenysége, jelentősen és fokozódó mértékben terheli a környezetet.

Bővebben...

Kortárs írók népszerűsítik az olvasást országszerte

Olvasóink értékelése:  / 0

Az olvasás népszerűsítését tűzte ki célul egy csapat kortárs magyar író, országos könyvbemutatókat szerveznek azzal a céllal, hogy megmutassák, az olvasás manapság is nyújthat élményt mindenki számára. Az országos turné első állomása Tarjánban lesz, november 29-én, fél öttől kezdődnek majd a programok, de terveznek könyvnapot többek között Debrecenbe és az ország több pontján i

Bővebben...

Kiegészítő információk