A Print Power szervezet két márkából áll, mindkettő saját üzenetet hordoz. A Print Power a költséghatékonyságot állítja előtérbe, míg a Two Sides a környezetvédelem fenntarthatóságát hangsúlyozza. A Print Power üzenete a nyomtatott média, mint marketing eszköz hatékonysága mellett érvel, míg a Two Sides a papír és nyomtatás pozitív környezeti tulajdonságait mutatja be, tényszerű és hiteles információkat közöl.

A Print Power kampány szerepet játszik a nyomtatott média értékesítésében, ezzel szemben a Two Sides fő célja a tájékoztatás. Feltárja azokat a mítoszokat, amelyek körülveszik az ágazatot és bemutatja a tényeket. Annak érdekében, hogy az üzenet következetes és összehangolt legyen, valamint biztosítsa a hatékony költségfelhasználást, a központi iroda dolgozza ki mindkét kampányt, melyet a tagországok szervezetei számára rendelkezésre bocsát.


A tényleges megvalósítás a Print Power nemzeti szervezetein keresztül országos szinten történik, mivel ezek a szervezetek tudják a legjobban a helyi viszonyokra szabni a kampányokat, és kiválasztani az üzenetek leghatékonyabb kombinációját.

Az olvasás jobb emberré tesz

Olvasóink értékelése:  / 0

Egy, a Science magazinban nemrég publikált tanulmány szerint azok az emberek, akik sok irodalmi alkotást olvasnak nemcsak képesek elnavigálni a bonyolult társadalmi kapcsolatok között, hanem képesek azonosítani és megérteni mások alanyi állításait, és empatikus válaszokat adni rájuk.

Bővebben...

Ausztria olvas. Találkozzunk a könyvtárban!

Olvasóink értékelése:  / 0

A kezdeményezést 2006-ban indította el az Osztrák Könyvtáros Egyesület. Heinz Fischer köztársasági elnök – minthogy maga is szenvedélyes olvasó és több könyv szerzője – lelkesen fogadta az akciót, és felkarolta az ügyet. Ausztria valamennyi tartománya egységesen támogatta az Ausztria olvas. Találkozzunk a könyvtárban! kampányt, amelybe közkönyvtárak, egyetemi könyvtárak, iskolai könyvtárak és a nemzeti könyvtár is bekapcsolódott.

Bővebben...

Könyvgyűjtéssel népszerűsítik az olvasást

Olvasóink értékelése:  / 0

Könyvgyűjtéssel és felolvasásokkal népszerűsítik az olvasást országszerte, az összegyűlt könyveket hátrányos helyzetű fiataloknak juttatják el a szervezők.

Bővebben...

Egymillió dollárral támogatná a gyerekkönyveket

Olvasóink értékelése:  / 0

A világhírű író egymillió dollárt adományoz azoknak a független amerikai könyvesboltoknak, melyek kiemelten foglalkoznak gyerekkönyvekkel.

Bővebben...

Kiegészítő információk