A Print Power szervezet két márkából áll, mindkettő saját üzenetet hordoz. A Print Power a költséghatékonyságot állítja előtérbe, míg a Two Sides a környezetvédelem fenntarthatóságát hangsúlyozza. A Print Power üzenete a nyomtatott média, mint marketing eszköz hatékonysága mellett érvel, míg a Two Sides a papír és nyomtatás pozitív környezeti tulajdonságait mutatja be, tényszerű és hiteles információkat közöl.

A Print Power kampány szerepet játszik a nyomtatott média értékesítésében, ezzel szemben a Two Sides fő célja a tájékoztatás. Feltárja azokat a mítoszokat, amelyek körülveszik az ágazatot és bemutatja a tényeket. Annak érdekében, hogy az üzenet következetes és összehangolt legyen, valamint biztosítsa a hatékony költségfelhasználást, a központi iroda dolgozza ki mindkét kampányt, melyet a tagországok szervezetei számára rendelkezésre bocsát.


A tényleges megvalósítás a Print Power nemzeti szervezetein keresztül országos szinten történik, mivel ezek a szervezetek tudják a legjobban a helyi viszonyokra szabni a kampányokat, és kiválasztani az üzenetek leghatékonyabb kombinációját.

"Olvasni jó, jól olvasni élmény! Legyen az élmény mindenkié."

Olvasóink értékelése:  / 1

Az olvasás nem csupán élmény, hanem a fenntartható társadalom alapja - mondta Dr. Réthelyi Miklós, az UNESCO Magyar Nemzeti Bizottság elnöke az első magyarországi Olvasás világnapon a Marczibányi Téri Művelődési Központban. Dr. Cserne István, az Olvasásklinika pszichiátere rávilágított: Magyarországon minden tizedik gyermek olvasási nehézséggel küzd.

Bővebben...

Színészek népszerűsítik a meseolvasást Pécsett

Olvasóink értékelése:  / 0

Kampányba kezdett a Pécsi Tudományegyetem a meseolvasás népszerűsítésére: a felsőoktatási intézmény a következő nyolc hónapban mesekönyvgyűjtő-akciót, felolvasásokat és táncesteket szervez, hogy megmutassa, milyen értékes a családban meséléssel, közösen eltöltött idő.

Bővebben...

Esőerdő papírjából készült a gyerekkönyv?

Olvasóink értékelése:  / 0

A HarperCollins (HC) könyvkiadó vitatja a Rainforest Action Network (RAN) állítását, miszerint a cég egyes gyerekkönyveit olyan papírra nyomtatta, melynek rostjait jelentős mennyiségben válságos állapotú indonéz esőerdőkből nyerték ki, vagyis nem fenntartható módon kitermelt fákból.

Bővebben...

Szeptember 8. az Olvasás Világnapja

Olvasóink értékelése:  / 1

Szeptember 8. az Olvasás Világnapja, az AKG Alapítvány a Marczi és az Olvasásklinika közreműködésével ezalkalomból egy egésznapos eseményt rendez, hogy felhívjuk a figyelmet az olvasás fontosságára és az olvasás élményét megosszuk, népszerűsítsük. A program az UNESCO Magyar Nemzeti Bizottság támogatásával valósul meg. Legyen az Olvasás élménye mindenkié!

Bővebben...

Kiegészítő információk