A Print Power szervezet két márkából áll, mindkettő saját üzenetet hordoz. A Print Power a költséghatékonyságot állítja előtérbe, míg a Two Sides a környezetvédelem fenntarthatóságát hangsúlyozza. A Print Power üzenete a nyomtatott média, mint marketing eszköz hatékonysága mellett érvel, míg a Two Sides a papír és nyomtatás pozitív környezeti tulajdonságait mutatja be, tényszerű és hiteles információkat közöl.

A Print Power kampány szerepet játszik a nyomtatott média értékesítésében, ezzel szemben a Two Sides fő célja a tájékoztatás. Feltárja azokat a mítoszokat, amelyek körülveszik az ágazatot és bemutatja a tényeket. Annak érdekében, hogy az üzenet következetes és összehangolt legyen, valamint biztosítsa a hatékony költségfelhasználást, a központi iroda dolgozza ki mindkét kampányt, melyet a tagországok szervezetei számára rendelkezésre bocsát.


A tényleges megvalósítás a Print Power nemzeti szervezetein keresztül országos szinten történik, mivel ezek a szervezetek tudják a legjobban a helyi viszonyokra szabni a kampányokat, és kiválasztani az üzenetek leghatékonyabb kombinációját.

Könyvtár a metrón

Olvasóink értékelése:  / 0

A New-York-i metrók utasait szeretnék olvasásra buzdítani a világhírű reklámiskola, a Miami Ad School tanulói, ehhez pedig a technológiát hívják segítségül

Bővebben...

2014-es IKEA katalógus - okos alkalmazással

Olvasóink értékelése:  / 0

Előre megnézhető, hogy festenek a bútorok a szobában. Az IKEA legújabb katalógusa mobileszközökön is elérhető, azonban most már a kiterjesztett valóságot (AR) is segítségül hívták

Bővebben...

Kiegészítő információk