A Print Power szervezet két márkából áll, mindkettő saját üzenetet hordoz. A Print Power a költséghatékonyságot állítja előtérbe, míg a Two Sides a környezetvédelem fenntarthatóságát hangsúlyozza. A Print Power üzenete a nyomtatott média, mint marketing eszköz hatékonysága mellett érvel, míg a Two Sides a papír és nyomtatás pozitív környezeti tulajdonságait mutatja be, tényszerű és hiteles információkat közöl.

A Print Power kampány szerepet játszik a nyomtatott média értékesítésében, ezzel szemben a Two Sides fő célja a tájékoztatás. Feltárja azokat a mítoszokat, amelyek körülveszik az ágazatot és bemutatja a tényeket. Annak érdekében, hogy az üzenet következetes és összehangolt legyen, valamint biztosítsa a hatékony költségfelhasználást, a központi iroda dolgozza ki mindkét kampányt, melyet a tagországok szervezetei számára rendelkezésre bocsát.


A tényleges megvalósítás a Print Power nemzeti szervezetein keresztül országos szinten történik, mivel ezek a szervezetek tudják a legjobban a helyi viszonyokra szabni a kampányokat, és kiválasztani az üzenetek leghatékonyabb kombinációját.

Megjelent a Print Power magazin őszi száma

Olvasóink értékelése:  / 0

Megjelent a Print Power magazin őszi száma, melyben a márkaépítés és a print kapcsolatát vizsgálják meg közelebbről. A magazin ingyenesen átvehető a Nyomda- és Papíripari Szövetség Bartók Béla úti irodájában hétköznapokon 9 és 14 óra között, amíg a készlet tart.

Bővebben...

Szeptember 8.: Olvasás világnapja

Olvasóink értékelése:  / 0

A 2014-es olvasás világnapja központi témája az „írástudás és fenntartható fejlődés”. Az írás-olvasás a fenntartható fejlődést elősegítő egyik legfontosabb elem, hiszen képessé teszi az embereket arra, hogy helyes döntéseket hozzanak a gazdasági növekedés, társadalmi fejlődés és környezeti integráció témáiban. Az írástudás az egész életen át tartó tanulás alapja, és alapvető, döntő szerepet játszik a fenntartható, virágzó és békés társadalom létrehozásában.

Bővebben...

Érintőképernyőként működő papír

Olvasóink értékelése:  / 0

Ki állítja, hogy a print műfaj haldoklik? Élőbb, mint valaha, és még hangja is van!

Bővebben...

The Domtar Paper Fun Truck - díjnyertes kampánya

Olvasóink értékelése:  / 0

A digitális korban a papír továbbra is alapvető része minden ember életének.

A Domtar kampánya: jégkrém helyett papíripari termékeket osztogattak ingyen Los Angelesben. Iskolákat, irodákat, idősek otthonát látogatták meg és még a tengerpartra is kinéztek.

Bővebben...

Kiegészítő információk