A Print Power szervezet két márkából áll, mindkettő saját üzenetet hordoz. A Print Power a költséghatékonyságot állítja előtérbe, míg a Two Sides a környezetvédelem fenntarthatóságát hangsúlyozza. A Print Power üzenete a nyomtatott média, mint marketing eszköz hatékonysága mellett érvel, míg a Two Sides a papír és nyomtatás pozitív környezeti tulajdonságait mutatja be, tényszerű és hiteles információkat közöl.

A Print Power kampány szerepet játszik a nyomtatott média értékesítésében, ezzel szemben a Two Sides fő célja a tájékoztatás. Feltárja azokat a mítoszokat, amelyek körülveszik az ágazatot és bemutatja a tényeket. Annak érdekében, hogy az üzenet következetes és összehangolt legyen, valamint biztosítsa a hatékony költségfelhasználást, a központi iroda dolgozza ki mindkét kampányt, melyet a tagországok szervezetei számára rendelkezésre bocsát.


A tényleges megvalósítás a Print Power nemzeti szervezetein keresztül országos szinten történik, mivel ezek a szervezetek tudják a legjobban a helyi viszonyokra szabni a kampányokat, és kiválasztani az üzenetek leghatékonyabb kombinációját.

Küzdjünk a sztereotípiák ellen: a Papír használata nem környezetkárosító. Tények és számok a nyomtatott kommunikációról

Olvasóink értékelése:  / 0

„Tisztelt Partnerünk!

 Hozzánk küldött e-mail üzenetét az alábbi mondattal fejezte be: „Az e-mail kinyomtatása előtt kérem, mérlegelje a környezeti hatását”. Ez a mondat pontosan visszatükrözi a nyomtatott kommunikációval kapcsolatos manapság divatos és széles körben elterjedt sztereotípiákat. Azt üzeni az e-mail címzettjének, hogy

Bővebben...

Indul a Magyar Könyvek Viadala

Olvasóink értékelése:  / 0

Az MKV egy olyan kezdeményezés, amelynek fő célja a magyar könyvek, a magyar szerzők regényeinek népszerűsítése, a magyar írók munkásságának díjazása.

Bővebben...

Különleges, interaktív printreklámmal kampányol a Motorola

Olvasóink értékelése:  / 0

Egy különleges, az offline világban egyedülálló hirdetésnek ad helyet a Wired magazin amerikai kiadásának januári száma. A Moto X-et reklámozó oldal ezúttal olyan, amilyet nemigen láthattunk még nyomtatott magazinban.

Bővebben...

Megjelent a magyar nyelvű Print Power magazin 3. száma, a "The Page".

Olvasóink értékelése:  / 0

A magazin a kreativitás jegyében mutatja be, hogy milyen tendenciák érvényesülnek a nyomtatott kommunikációban. Országszerte ismert neves cégek és intézmények vezetői beszélnek a printhez fűződő viszonyukról.

Bővebben...

Kiegészítő információk